Contact
Heb je een vraag ?
We helpen je graag met al je vragen over onze artikelen. Ook als je de status van een bestelling wilt eten kun je ons een altijd berichtje sturen. Kijk ook even in de F.A.Q. hieronder, misschien staat je vraag ertussen en krijg je meteen antwoord!

Ons adres
Echterstraat 51 – 6102ES Echt (NL)

info@twinkelke.nl

Openingstijden
24/7 op afsrpaak
F.A.Q.
Veel gestelde vragen
We verzamelen de vragen die binnenkomen via onze klantenservice en publiceren deze ook op deze pagina. Staat je vraag er niet tussen of wil je met een medewerker spreken dan kun je ons altijd een berichtje sturen. Laat in het bericht ook je naam en telefoonnummer achter en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alle artikelen op onze site maken we zelf, we zijn niet afhankelijk van leveranciers en kunnen dus snel leveren. We streven er naar om de bestelling binnen een dag te versturen.
Krijg ik een ontvangstbevestiging?
Ja, na elke bestelling verstuurd ons systeem een mail met daarin de details van je bestelling. Heb je geen mail ontvangen dan kan het zijn dat deze in je spambox staat.
Kunnen jullie ook maatwerk leveren?
Ja zeker! We passen een eventuele bestelling graag voor je aan naar je persoonlijke wens. Stuur ons de details door en we gaan voor je aan de slag!
Is Twinkelke telefonisch bereikbaar?
Ja, maar niet direct. Gebruik het contactformulier onder aan deze pagina en we bellen je graag terug.
Alles op een rij
Verzendopties & Betaling
Brievenbuspost, daar waar het kan!
Kleine (muur)stickers versturen we met de brievenbuspost van PostNL. Voor deze zendingen ontvang je geen traceercode.
Pakketpost met traceeroptie
Past het artikel niet door de brievenbus dan versturen we via DHL. Je ontvangt een mail om de zending te volgen.
Afhalen kan natuurlijk ook!
Woon je in Echt of in de buurt en wil je je bestelling afhalen? Geen probleem, laat ons wel even weten wanneer je komt.
De betaalmogelijkheden via onze website
We werken met de meest gangbare online betaal-mogelijkheden via onze betaalprovider Sisow.

Iets Kapot?
We verpakken onze artikelen altijd met de grootste zorg. Als een artikel beschadigt tijdens transport dan zoeken we snel een oplossing!

Retouren
Retourneren kan en mag, wel vragen we je om goed de omschrijving van een artikel te lezen. Zo voorkomen we onnodige kosten en co2 uitstoot!

Traceer je Pakket
Je wordt door onze systemen automatisch op de hoogte gehouden van je bestelling. Pakketpost kun je volgen via de link in de mail.